2012年1月8日 星期日

奇異果減肥法

很多女士為了減肥什麼都敢食,研究奇異果減肥法的導演嚴浩,說日食4顆奇異果,連皮食,可能一日減一磅。亞洲電視用藝人梁慧恩測試,連續十日共食四十個奇異果,結果減了左1磅,但係脂肪比例反而上升,腰圍同臀圍堵加,肝功能出問題。有個醫生同營養師指,額外日食四個奇異果,淨係可以排水,不可能減到肥。

係報紙專欄介紹騎呢飲食的嚴浩,今年7月尾推薦奇異果減肥方法,話朝早空肚連皮食兩個奇果,下午三四點再食兩個,夜晚唔好食脂肪,就可以減肥。佢話,人人效果唔同,有人可以一日減一磅。亞洲電視香港有飯開,用嚴浩的減肥方法,搵梁慧恩晾食,期間保持正常飲食。

第一日,梁慧恩吃完4個奇異果一切正常;第二日,大便由兩日一次變左一日兩次,體重不變,第三日一樣。第四日嚴重肚瀉四五次。

梁慧恩10天共食40個奇異果,然後做身體檢查,體重減左半公斤,水分含量少左1.8公斤,腰圍由26.2”增加到26.4”,臀圍由35.6”增加到36.6”,體脂比例上升左2.6%。

感染及傳染病科醫生勞永樂稱,她食奇異果只是瀉水不是減肥。

嚴浩回應﹕唔係人人可以食,佢話專欄刊出後,收到好多讀者來信,有人話四日減3磅。

沒有留言:

張貼留言